8.30-9.00 Śniadanie.
9.00-10.00 Zajęcia dydaktyczno – wychowawczo – opiekuńcze. Zabawy ruchowe.
Dzieci:
10.00-11.30 Spacery, zabawy w ogrodzie, gry terenowe.
Dzieci:
11.30-11.45 Zabiegi higieniczne przed obiadem.
11.45-12.15 Obiad.
12.15-14.00 Odpoczynek na leżakach, relaksacja, słuchanie bajek, muzyki.
14.00-14.15 Podwieczorek.
14.15-16.30 Zabawy dowolne na sali lub na świeżym powietrzu, zabawy dydaktyczne i ruchowe.
Dzieci:
6.00-8.15 Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace z zespołem dzieci lub indywidualne o charakterze obserwacyjnym, gry dydaktyczne. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne, prace porządkowe.
8.15-8.30 Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe.
8.30-9.00 Śniadanie – doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
9.00-11.15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą, zabawy dydaktyczne tematyczne, ruchowe, umuzykalniające, spacery, wycieczki, pobyt na świeżym powietrzu, imprezy okolicznościowe.
11.15-11.30 Przygotowanie do obiadu, dyżury dzieci.
11.30-12.00 Obiad, czynności samoobsługowe.
12.00-14.00 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie wierszy i piosenek, słuchanie opowiadań na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
14.00-14.20 Podwieczorek.
14.30-16.30 Relaksacja (słuchanie bajek, muzyki, opowiadań). Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Praca wyrównawcza, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci. Prace porządkowe, zabawy dowolne na sali lub w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci do domów pod opieką dorosłych.